Delivery Managers Intellias розповідають, як вимушена ізоляція допомогла їм зміцнити зв’язок з колегами. Також діляться досвідом селф-менеджменту вдома.

Іван
Київ
Із переходом на віддалений режим ми адаптували усі наші «ритуали»: коли «приходимо» на роботу, вітаємось в чаті – «Добрий ранок», коли «йдемо», іронізуємо – «Па-па, не забудьте вимкнути світло в офісі», перед роботою одягаємо домашньо-робочий одяг і мітинги проводимо із ввімкнутими камерами.
В офісі у нас був ритуал ходити в ігрову кімнату на тренажери, а тепер о 8 ранку ми влаштовуємо фітнес-челенджі і ділимось результатами. З нових ритуалів ми ввели EQ Standup – це неформальний вечірній мітинг в п’ятницю. На ньому кожен розповідає про свої емоції, як минув тиждень, що хвилює, зараз це дуже важливо. Потрібно більше гумору і посмішок на мітингах.
Нові умови, в яких ми опинились, – це гарна можливість для менеджера переосмислити підходи до управління командами. Саме час будувати правильні індикатори та метрики по Performance та більше довіряти людям. Допоможуть нові правила поведінки онлайн. Скажімо, 15 хвилин на відповідь, адже чати можна тримати в телефонах, а телефони в кишенях. Якщо ви на прогулянці з собакою, відпишіть, що через 20 хвилин повернетесь, це краще, ніж мовчати. У менеджера мають бути телефонні номери команди на випадок, якщо клієнт терміново шукає когось з них. Якщо такі дзвінки і будуть, їх не варто сприймати, як догану.
Для того, аби зберегти work-life balance, узгодьте з рідними свій розпорядок дня. Працюйте за технікою Pomodoro – 45/15 чи 30/10. Ходіть на кухню за кавою, робіть розминку. І головне, Don't Panic.
Після карантину компанія та ІТ індустрія буде вже іншою. Ми зрозуміли, що можна працювати віддалено, можна працювати вдома, і можна робити це ефективно. Головне підтримувати ці процеси і надалі. Менеджери зрозуміють важливість правильних метрик і процесів, а також, – що довіра важливіша за контроль.

Яків
Харків
Ми переставили декілька ключових мітингів на годину-півтори раніше, і вони починаються о 10:00, адже тепер нікому не потрібно витрачати час на добирання з дому до офісу. В організації командної роботи допомагає і звична практика Daily Scrum – щоденні планування о 11:30.
Ще в офісі я завів Trello board з колонками To Do, Blocked, In Progress і Done. Через те, що я менеджер, завдання можуть виникати і в позаробочий час, тож я додав собі ще один інструмент для сфокусованості та продуктивності – пів години роблю офлайн завдання, а наступні пів години спілкуюсь онлайн. Чергую обидві активності впродовж усього дня.
Своїм колегам, у яких є діти, раджу сервіс learning.ua. Тут можна вивчати математику, англійську та українську мови. Моя донька почала вправлятися у математиці для першого класу.
Цей карантин для мене певний експеримент, адже раніше я не любив працювати з дому. Якщо він буде вдалим, можливо, захочу перейти на режим роботи з дому і відвідувати офіс лише кілька днів на місяць.

Роман
Львів
Критичною у віддаленій роботі стає регулярність комунікації. Тому, окрім неформальних чатів, які у нашій команді існували і до вимушеного WFH, проводимо короткі статус-мітинги на 10-20 хвилин на початку або наприкінці дня. Щодо планування роботи, то дотримуюсь звичних для себе методів, зокрема, використовую підхід Inbox Zero. Він допомагає оптимізувати роботу з електронною поштою та не витрачати на це забагато часу. Через те, що побільшало коротких мітингів, активніше виділяю у своєму графіку «тихі» години, під час яких працюю з документами та презентаціями.
Попри роботу з дому, намагаюсь дотримуватись звичних щоденних ритуалів. З нових навичок – кава з дружиною під час робочої перерви, з дітьми в обід стрибаємо на батуті чи катаємось на самокаті у дворі. Абстрагуватись від відволікань, як і при роботі в офісі, допомагає музика у навушниках – american rock чи country.
Вірю, що після карантину ми більше цінуватимемо особисте спілкування, навчимося уважніше слухати один одного, структурувати робочий час та краще аргументувати власну позицію під час дискусій чи презентацій.

Ганна
Одеса
Я працюю менеджеркою на трьох проєктах, команда одного з них є не лише в Одесі, а й у Києві та Львові, тож особливих змін у роботі немає. Щоправда, ми почали охочіше вмикати веб-камеру під час мітингів, вона створює відчуття фізичної присутності. Дуже допомагають small talks на початку кожного мітингу.
Ми вирішили не впроваджувати додатковий контроль за роботою команди. Задовго до карантину домовились, якщо виникають особисті справи під час робочого дня, достатньо просто про це мене повідомити. Важливі не відпрацьовані години, а виконані завдання. Багато хто вмикає музику в навушниках для сконцентрованості, але мені це тільки заважає. Натомість можу влаштувати собі 15-хвилинні перерви з фарбами і пензликом. Малювання чудово розвантажує мозок.

Іван
Івано-Франківськ
Важливішими стають зустрічі one-to one. Думаю над запровадженням «чаювань» у Zoom з командою та з колегами з франківського офісу. Не виключено, що після карантину багато працівників захочуть працювати з дому, а певні операційні процеси компанії будуть менше фокусуватися на обов'язковій присутності в офісі.
У мене вдома є 4 робочих місця (робочі столи у різних кімнатах) та спеціальне місце на дивані. Коли я там, сім'я знає, що мене не варто турбувати.
Через карантин мої щоденні ритуали дещо погіршились. До нього мій день починався зі спортзалу, а зараз ранкові тренажери замінили домашні справи, потім переодягаюсь у робочий одяг і починаю працювати. Кави п’ю значно менше, оскільки варити її вдома в турці складніше, ніж робити це в офісній кавоварці, натомість зазираю в холодильник. В результаті з мінусів – кави п’ю менше, з «плюсів» – 3 кілограми до ваги, тож почав бігати.
Перша частина пулікації тут.